ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه:
نویسندگان: حاجی، مینا
ناشر: عصر تراکنش
... ادامه
سال:1400
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: توسعه خدمات مالی ؛ توسعه روستایی و سیستم های مالی کارآ یا بازارهای رسمی ؛ نهادهای مالی خرد
نویسندگان: حسن زاده، علی
ناشر: جستارهای اقتصادی ایران
در گذشته کمبود سرمایه مانع اصلی توسعه و پیشرفت کشورهای توسعه نیافته تلقی می شد و به این دلیل دور باطل توسعه برای این کشورها مطرح و راه خروج از آن نیز تزریق سرمایه و ثروت معرفی می شد.اما نگرش امروز کاملا متفاوت است، به طوری که وجود سرمایه شرط لازم برای توسعه است نه شرط کافی. زیرا برخی کشورهای در حال ... ادامه
سال:1384
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت ؛ هوش رقابتی
نویسندگان: نجفی راد، امیرحسین
ناشر: موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی
سال:1397
کلیدواژه: استان اردبیل ؛ اینترنت ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری الکترونیک ؛ خدمات بانکی ؛ رضایت مشتری ؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: صمدی، ایمان
ناشر: دانشگاه پیام نور استان مازندران، مرکز پیام نور بهشهر
سال:1392
نویسندگان: جبريل, ليلى
ناشر: مقال
سال:1442
کلیدواژه: افزایش منابع ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ محصولات و خدمات نوین بانکی
نویسندگان: لطفی، جواد
ناشر: موسسه آموزش عالی کار، گروه مدیریت
صندوقهای قرضالحسنه از سال 1348به عنوان مؤسسات غیرتجاری با هدف کمـک بـه نیازمنـدان فعالیـترسمی خود را آغاز کردند. این مؤسسات به دلیل عدم نظارت مؤثر یک مقام نـاظر دارای فـراز و فرودهـایفراوانی بوده و بارها تجربه ورشکستگی در این مؤسسات مشاهده شده است. در حال حاضر، بیش از 6000صندوققرضالحسنه فعال در کش... ادامه
سال:1398
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری الکترونیک ؛ تجارت الکترونیکی ؛ خدمات بانکی ؛ شهر قم ؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات ؛ کیفیت خدمات ؛ مدل سروکوآل
نویسندگان: زندوکیل، ابوالفضل
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، دانشکده مدیریت
کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده
ناشر: کنگره بین المللی معدن
موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: ابعاد کاربردی فنی ؛ ادراک و کیفیت خدمات ؛ تصویر ذهنی ؛ رضایت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت اطلاعات ؛ کیفیت خدمات
نویسندگان: امامی ، لطیف ؛ ملکی ، مریم
ناشر: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر اساس مدل گرون روز در سطح بانکقرض الحسنه مهر ایران ،شهر ایلام می باشد. مشهورترین دیدگاه کیفیت خدمات وجود در اروپا بر پایه مددل ارائده شده توسطگرون روز می باشد. این مدل پیشنهاد می کند که کیفیت خدمات شامل ابعاد کارکردی، ابعاد فنی و... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: بانکداری بدون ربا ؛ تسهیلات بانکداری بدون ربا ؛ سپرده های بانکداری بدون ربا ؛ فقه معاملات بانکی
نویسندگان: حسن زاده سروستانی، حسین
ناشر: نقد کتاب فقه و حقوق
در جامعه اسلامی مردم رفتارهای خود را بر پایه آموزه های دینی تنظیم می کنند. ولی همه در این زمینه یکسان نیستند. عامل مهم تعیین کننده این ناهمسانی میان مردم برای رفتار برابر آموزه های اسلامی، ایمان آنها است. بر پایه نظریه رفتارهای اقتصادی در چارچوب اسلامی (دینی)، انسان ها رفتارهای خود را به گونه ای تنظ... ادامه
سال:1395
بعدی
دسته بندی